Компанія Никкен закриває представництво в Києві 1.09.2015 р.
Компанія Никкен закриває своє представництво в Україні 1.09.2015
Дорогі покупці.Велике прохання перед замовленням уточнювати наявність на складі тих чи інших товарів. Продукція швидко розбирається,а постачань,крім замовлених змінних елементів системи очищення води, не буде.
2015 рік ознаменований важливою подією для Nikken – компанія відсвяткувала 40-річний ювілей, 40 років успіху і перемог в міжнародній індустрії wellness! Багато в чому така визначна подія стала результатом згуртованої роботи компанії та її сильних дистриб'юторів. Настав час, щоб озирнутися назад, проаналізувати сьогоднішню ситуацію і виявити пріоритетні напрямки для довгострокового розвитку.
Nikken завжди була і залишається компанією, однієї з головних цінностей якої є активне прагнення до змін. Саме зародження компанії стало результатом змін. Створені в 1975 році легендарні устілки Kenko з'явилися на світ, щоб подарувати енергію мільйонам людей, що зазнають щоденну втому і напругу. Це революційне по тим часам винахід стало можливим завдяки прагненню до змін, на які підштовхнула необхідність піклування про здоров'я і допомоги іншим людям. Це той напрямок, в якому ми рухалися всі ці роки, розвивалися і процвітали, і саме ця мета буде направляти нас і в майбутньому.
Настає момент відпустити те, що більше не відповідає інтересам компанії та дистриб'юторів і не дозволяє бізнесу розвиватися далі. Найбільш прогресивні та успішні організації в усьому світі розуміють, що іноді необхідно щось змінювати і відпускати, а не триматися за минуле, обмежуючи тим самим свій потенціал в майбутньому.
Для підвищення загальної ефективності Nikken змінює свою стратегію за територіальним охопленням ринків. Це означає, що починаючи з сьогоднішнього дня і до кінця року, Nikken сконцентрує свої зусилля і ресурси на тих великих ринках, які дають і компанії, і її дистриб'юторам більшість продажів. Це країни, в яких діяльність компанії на даний момент приносить 95% загального доходу. Основна діяльність буде сфокусована на ключових макро-регіонах: Північна Америка, Європа (включаючи Росію і Казахстан) і Латинська Америка. Компания вынуждена завершить деятельность в странах, чьи продажи составляют лишь 6,1% общих продаж компании. Речь идет о странах: Австралия, Сингапур, Филиппины, Тайвань, Финляндия, Болгария, Ирландия, Дания, Нидерланды, Румыния, Венгрия, Норвегия, Украина и Испания. Это означает, что мы хотим уйти из небольших рынков. Мы видим в них долгосрочный потенциал, однако текущая экономическая ситуация означает, что ушло бы очень много времени и ресурсов, чтобы вырастить бизнес до желаемого размера.
Скорочення списку ринків дозволить нам значно підвищити нашу ефективність в цілому, зміцнити місію і ідею бізнесу Nikken, а також слідувати наміченим курсом розвитку і ефективних змін.